Popularne posty

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Lakiery hybrydowe Indigo - przegląd kolorów [cz.1]

Hej! Dawno nie było nic na blogu, więc dzisiaj zapraszam was na post o lakierach hybrydowych Indigo. Będzie też część 2 na temat lakierów Neonail oraz porównanie obu firm :)




Indigo Fat Cat


Typowy szary odcień, krycie - dwie warstwy


Indigo First Lady


Odcień nude/beż, krycie - trzy warstwy


Indigo Cotton Candy


Fiolet, posiada niewielkie ciemne drobinki pigmentu (na żywo jest trochę cieplejszy),
krycie - dwie warstwy


Indigo Lemon Ice


Pastelowy, żółty odcień, wymaga białego podkładu do pełnego krycia


Indigo Dry Top


Top bez przemywania, nadaje niesamowity blask i wydłuża trwałość lakierów,
nie rozpuszcza się w acetonie




To by było na tyle z mojego niewielkiego zbioru. Co sądzę o tych lakierach oraz jak wypadają w porównaniu z marką Neonail dowiecie się już niebawem :)

Zainteresowanych zapraszam do śledzenia fanpage'a manicure hybrydowego na facebook'u
(odnośnik po lewej)  :)

Znacie lakiery Indigo?
Jaki jest wasz ulubiony odcień? :)

Miłego dnia!
A.


20 komentarzy:

  1. Indigo ma bajeczne kolorki. Ja mam właśnie na pazurkach Hi summer i summer joy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, chociaż na początku kompletowania kolekcji stawiam na klasykę i pastele :)

      Usuń
  2. Ja póki co używam wyłącznie hybryd Semilac aczkolwiek co raz częściej myślę o zdradzie :) bananowy kolor jest prześliczny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja semilac unikam :) zdecydowałam się na indigo i neonail :)

      Usuń
  3. Kolorki są piękne, ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować tych lakierów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam hybryd tej firmy, ale chyba czas najwyższy to zmienić :D Śliczny blog więc obserwuję i czekam na kolejne wpisy!

    Pozdrawiam,
    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej próbować różnych hybryd i wybrać te, które najbardziej nam odpowiadają :)

      dziękuję, już do ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  5. Piękne mają kolorki, najbardziej mi się lemonek podoba;p obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki fiolet wpadł mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie najładniejszy ten beżowo-brzoskwiniowy. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości mniej wpada w brzoskwinię ;) tak naprawdę to typowy beż ;)

      Usuń
  8. Ładne kolory, ale mam wrażenie, ze lakiery te są słabo napigmentowane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj jasne kolory są słabiej napigmentowane :) dlatego daję 3 cieniutkie warstwy, ale 2 grubsze też się sprawdzą ;)

      Usuń