Popularne posty

czwartek, 29 października 2015

Lakier i top coat – czyli doskonały duet do paznokci! || Nail polish and top coat - the perfect duo for nails!

Hej! Jak wiadomo każda z nas boryka się wolnym schnięciem lakierów do paznokci, przez co manicure trwa bardzo długo i jak wiemy z trwałością też nie jest najlepiej. Dzisiaj opowiem wam o produktach do paznokci, które wywarły na mnie pozytywne wrażenie i są godne polecenia. Zapraszam do czytania! :)
 
Hi! Each of us don't like a slow drying nail polish, making manicure lasts a very long time and we know the durability is also not the best. Today I tell you about nail products that have had a positive impression on me and are worth recommending. Invite you to read! :)



Szybkoschnące lakiery Miss Sporty


Krycie: 1-2 warstwy (w zależności od odcienia) zapewniają pełne krycie
Odcienie: bardzo duży wybór kolorystyczny, od jasnych, przez pastelowe aż do ciemnych kolorów 
([020] cappucino, [200] fioletowy)
Czas schnięcia: ku mojemu zdziwieniu wysychają bardzo szybko, przy cienkich warstwach faktycznie czas jest krótszy niż 1 minuta!
Cena: niska, przystępna
Trwałość: bez topu manicurem bez odprysków możemy cieszyć się przez 1-2 dni
Zapach: chemiczny, typowy dla lakierów
Pędzelek: szeroki 

po 9 dniach || after 9 days



Quick-drying nail polishes Miss Sporty
 

Opacity: 1-2 coats (depending on color shade) provide full coverage
Shades: a large selection of colors, from light, through pastel to dark colors  

([020] cappuccino, [200] purple)
Drying time: to my surprise dries very quickly, with thin layers actually time is less than 1 minute!
Price: low, reasonable
Durability: without top coat
you can enjoy perfect manicures (without spall) for 1-2 days
Smell: chemical, typical for the nail polishes
Brush: wide

 

Top coat przedłużający trwałość lakieru Miss Sporty


Krycie: brak, nadaje długotrwały połysk
Odcień: bezbarwny [010]
Czas schnięcia: dłuższy niż w przypadku lakierów, ok. 10 min
Cena: niska, przystępna
Trwałość: przynajmniej do tygodnia! później mogą pojawić się niewielkie odpryski, ale do 10 dni da się nosić lakier
Zapach: typowy dla lakierów
Pędzelek: szeroki 

Top coat extending the durability of the nail polishes Miss Sporty

po tygodniu || after week

 Opacity: No color, gives long lasting shine
Shade: colorless [010]
Drying time: longer than nail polishes, approx 10 minutes
Price: low, reasonable
Durability: at least for a week! then there may be a small spalls, but up to 10 days can wear nail polish
Smell: nail polishes
Brush: wide


Podsumowanie: Jeśli nie robicie hybryd, a szukacie ciekawej alternatywy dla długotrwałego manicure to polecam wam ten duet, szczególnie top coat, jak za tą cenę naprawdę warto wypróbować :) 
 Summary: If you do not make hybrids, and are looking for an interesting alternative for long-lasting manicure, I recommend you this duo, especially top coat, as for this price really worth a try :)

 Lubicie lakiery Miss Sporty? 
A może inne to wasze ulubione?
 Do you like Miss Sporty nail polish
Or maybe other are your favorites?


 Miłego dnia! 
Have a nice day!
 A.

 

27 komentarzy:

  1. Miałam kilka lakierów tej firmy, niestety nie wspominam ich zbyt dobrze. Słaba jakoś i mimo prawidłowego przechowywania szybko mi wysychały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja póki co nic takiego nie zauważyłam, ale jest to możliwe :/

      Usuń
  2. Nudziaki, to moje ulubione kolorki na każdą porę roku! Pozdrawiam ciepło na miłą resztę dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ich miętkę i kolor piękny, ale konsystencja beznadziejna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dosyć lejąca, ale akurat mi to nie przeszkadza ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. mi też się bardzo podoba, na żywo jeszcze ładniejszy :)

      Usuń
  5. z miss sporty to mam chyba jeden lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lakiery z Miss Sporty, obserwuję i pozdrawiam:****

    OdpowiedzUsuń
  7. Aneta tak trzymaj. Warto rozszerzyć profil bloga także o żywienia? Taki mamy pomysł, może warto go realizować wspólnie?Dietomat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, na razie nie skupiam się na innych działach ;)

      Usuń
  8. Zanim przeszłam na hybrydy, miałam i te lakiery, aczkolwiek dość szybko gęstniały - gdyby nie to, pewnie byłyby jednymi z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam ich aż tak długo, ale skoro parę osób już o tym pisało to faktycznie muszą dość szybko gęstnieć :/ szkoda..

      Usuń
  9. Śliczne kolory, lubię jak lakier szybko schnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaprzyjaźniłam się mocno z topem od Indigo. Też wspominałam o nim właśnie w ostatnim poście ;p Te paznokcie nosiłam 1,5 tygodnia i zmyłam tylko dla tego że już mi się znudziły ^^ W międzyczasie raz lekko podpiłowałam bo końce się odrobinkę wytarły ale trwałość jest mega .
    Podoba mi się ten fiolet z Miss Sporty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy kolorek jest śliczny :) takie własnie uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca lubię lakiery miss sporty i aż się dziwię,że potrafią wytrzymać aż 9 dni :)

    OdpowiedzUsuń