Popularne posty

wtorek, 29 września 2015

DIY Gift Box na różne okazje || DIY Gift Box on different occasions

Hej! Dzisiaj post niekosmetyczny, ale może się komuś przyda :) Ostatnio byłam na wieczorze panieńskim, dowiedziałam się o nim praktycznie dzień przed, więc nie było dużo czasu na przygotowanie prezentu. Zainspirowana zdjęciami z internetu, postanowiłam stworzyć taki 'gift box' - nie mam pojęcia jak to inaczej nazwać :) Poniżej możecie zobaczyć efekty tego, co udało mi się stworzyć :)

 Hi! Today, not-cosmetic post, but maybe it can be useful for someone :) Recently I was at a hen night, I know about it in practice the one day before, so there was not much time to prepare gift. Inspired by photographs from the internet, I decided to create a 'gift box' - I have no idea how else I can call it :) Below you can see the effects of what I have created :)


Kupiłam takie pudełko
I bought this box



Środek okleiłam ozdobnym papierem
The inside of box I decorated with paper


Z papieru technicznego stworzyłam przegródki i okleiłam je papierem
From technical paper I created partitions and decorated with paper


Do każdej części włożyłam kolorową bibułę, prezencik oraz nakleiłam odpowiedni tekst, na wieczku przyczepiłam wielką kokardkę
I put to every part of colored tissue paper, a small gift and a suitable text,
on the cover I pinned a big bow


Poza pudełkiem kupiłam jeszcze welonik oraz dużą kartę pamiątkową :)
In addition to the box I bought a small bridal veil and a large commemorative card :)


Co myślisz o takim prezencie?
Co ty kupiłabyś na wieczór panieński?
What do you think of this gift?
What you want to buy / get for a hen party?



Miłego dnia!
Have a nice day!
A. 
:)



14 komentarzy: