Popularne posty

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Pędzelek Hakuro H77 - recenzja || Hakuro Brush H77 - review

Hej! Dzisiaj kolejna recenzja pędzelka, tym razem do makijażu oka :) Jeśli jesteście ciekawe czy jest tak dobry jak jego poprzednicy, to zapraszam do czytania :) 

 Hi! Today the another brush review, this time to eye makeup :) If you are interesting whether it is as good as other Hakuro brush, I invite you to read :)


Polecany głównie jako pędzelek do rozcierania cieni, jednak nie jestem co do niego w 100% przekonana..

Zalety:
+ cena
+ wygląd
+ łatwo go wyczyścić
+ można nim rozcierać cienie, podkreślać załamanie powieki, przyciemnić zewnętrzny kącik oka, rozświetlić wewnętrzny kącik oka, zaaplikować rozświetlacz na twarzy
+ dzięki spiczastemu zakończeniu jest precyzyjny
 Wady:
- nie jest tak miękki, jak np. H50s
- gubi włosie
- trochę drapie powiekę, co nie jest przyjemne

Ogólnie spodziewałam się po nim więcej, raczej nie polecam :)


Recommended mainly as a brush for rubbing eyeshadows, but I'm not convinced about this brush in 100%..

 Advantages:
+ price
+ appearance
+ easy to to clean
   + you can rub the eyeshadows, emphasize the eye crease, darken the outer corner of the eye, brighten the inner corner of the eye, apply highlighter on the face
+ is precise because
end of bristles is peaked 
Defects:
- it is not as soft as other hakuro brush, eg. H50s
- lose bristles
- little scratch eyelid, which is not pleasant

Generally I expected more, rather not recommend :)


 Co o nim myślicie?
What do you think about this brush?


Miłego dnia!
Have a nice day! 


14 komentarzy:

  1. a mi się marzą pędzle Zoeva...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jakoś nie drapie :). W sumie go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trafił mi się jakiś felerny :D a gubi włosie?

      Usuń
  3. Mam ten pędzelek i bardzo go lubię. Idealnie blenduje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trafił mi się jakiś felerny :D a gubi włosie?

      Usuń
  4. Akurat tego nie miałam. Szkoda, że nie do końca się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trafił mi się jakiś felerny, bo dziewczyny piszą, że jest dobry :/

      Usuń
  5. Ja ostatnio bardzo polubiłam pędzelki Zoeva :). A jeżeli chodzi o h77 to niestety gubi włosie. Ja go nie używam do rozcierania pod brwia a bardziej do łączenia cieni na powiece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zoeva na pewno są świetne! :) ja w sumie do wszystkiego go używam :D uff.. już myślałam, że tylko mój taki i gubi włosie :)

      Usuń
  6. A już myślałam , że ten pędzel tylko mnie drapie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam, że jestem jedyna :D ale jak widać nie :)

      Usuń
  7. Mnie też drapie, ale rozciera fajnie :)

    OdpowiedzUsuń