Popularne posty

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Pędzelek Hakuro H76 - recenzja || Hakuro Brush H76 - review

Hej! To już ostatni post z serii 'recenzja pędzelka' :) mam nadzieję, że ta tematyka Was nie zanudziła :) Zapraszam do czytania!
Hi! This is the last post in the series ' the brush review' :) I hope that this topic wasn't boring to you :) Invite you to read!


Hakuro H76 to wg mnie kolejny pędzelek z tych wielofunkcyjnych :)
  Zalety:
+ można nim m.in. zaaplikować cień, rozświetlić wewnętrzny kącik oka, przyciemnić zewnętrzny kącik, podkreślić dolną powiekę
+ jest bardzo precyzyjny
+ nie gubi włosia
+ miękki
+ nie pozostawia smug 
+ cena
+ wygląd
 + łatwo go wyczyścić mimo, że ma białe włosie
Wady:
* brak 

Polecam tym, którzy szukają precyzyjnego, małego pędzelka :)


In my opinion Hakuro H76 is one of the multifunctional brushes :)
Advantages:
+ you can apply eyeshadows, illuminate the inner corner of the eye, darker outer corner, emphasize the lower eyelid
+ is really precise
 + doesn't lose the bristle
+ soft
 
+ doesn't leave smudges
+ price
+ appearance
+ easy to to clean, although it has white bristles
Defects:
* not found

 I would recommend to those who are looking for precise, small brush :)




A Ty masz jakiś pędzelek Hakuro w swojej kolekcji?
Do you have any Hakuro brush in your collection?


Miłego dnia!
Have a nice day!



24 komentarze:

  1. Tego pędzelka nie posiadam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki pędzelek. Marzą mi się pędzle Zoeva;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zoeva - marzenie każdej fanki makijażu :)

      Usuń
  3. Do oczu wszystkie :P. Bardzo je lubię, ale ostatnio ustępują miejsca innym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie spora kolekcja :) wszystko się kiedyś nudzi :D

      Usuń
  4. Bielutki ;) moje po dwóch latach są przebarwione od cieni i nie da się już tego zmyć. H76 bardzo lubię do dolnej powieki, a najbardziej do wewnętrznego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podobnie :) no niestety to jest wada białego włosia.. na wieki białe nie pozostanie :/

      Usuń
  5. pędzli hakuro nie mam, ale mam zestw z Tommi White i jestem w nim szczerze zakochana :D

    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ten pędzelek odpowiada kuleczce z Essence rozmiarowo? ;) Ps. Lubię Hakuro, mam 2 pędzelki, ale kurcze... kusi mnie Zoeva już od jakiegoś czasu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno mi powiedzieć, nie znam pędzelków z Essence :) długość włosia tego pędzelka to 1cm, a rączki 16cm :) mnie też kusi Zoeva, na pewno są świetne :)

      Usuń
  7. Mam ten pędzel i dość często go używam, całkiem fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam kilka pędzli hakuro, przyjemnie mi się z nimi pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako , że jestem fanką Hakuro to mam ich dosyć sporo w swojej kolekcji :) Byłoby jeszcze więcej gdybym mogła sobie na nie pozwolić - niestety brak funduszy :P Ten o którym dzisiaj napisałaś jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, fundusze ograniczają ;) polecam, jeden z moich ulubionych :)

      Usuń
  10. Słyszałam o tych pędzlach dużo dobrego, nawet kilku używałam. Ale ogólnie jakoś tak wolę zainwestować więcej pieniędzy i kupić coś jeszcze lepszego niż Hakuro, sama nie wiem dlaczego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, są i lepsze niż Hakuro, ale myślę, że do codziennego - nie koniecznie profesjonalnego makijażu są bardzo dobre :)

      Usuń
  11. Chętnie bym sobie taki sprawiła:)

    OdpowiedzUsuń