Popularne posty

sobota, 29 sierpnia 2015

Pędzelek Hakuro H60 - recenzja || Hakuro Brush H60 - review

Hej! Dzisiaj kolejna recenzja, tym razem pędzelek do korektora :) Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii o H60 to zapraszam do czytania :)
Hi! Today another review, this time concealer brush :) If you are interesting my opinion about H60 I invite you to read :)


 Zalety:
+ jest wielofunkcyjny - można nim zaaplikować nie tylko korektor, ale również podkreślić załamanie powieki, nałożyć cień na powiekę ruchomą czy podkreślić dolną powiekę
+ nie gubi włosia
+ miękki
+ nie pozostawia smug 
+ cena
+ wygląd
 + łatwo go wyczyścić
Wady:
* żadnej nie znalazłam póki co :)

 Hakuro H60 zaliczam raczej do pędzelków nieobowiązkowych w codziennym makijażu. Jednak jest to dobry pędzelek i miły w użytkowaniu.


 Advantages:
 + is multifunctional - it can be use not only to apply concealer, but also emphasize the crease, put an eyeshadow on the eyelid or emphasize the lower eyelid
 + doesn't lose the bristle
+ soft
 
+ doesn't leave smudges
+ price
+ appearance

+ easy to to clean
Defects:
* none found at the moment :)

 I include Hakuro H60 to the optional brushes in everyday makeup, not necessary. However, it is a good brush and pleasant to use.




 Znacie pędzle hauro? Lubie je? :)
Do you know hakuro brushes? Like it? :)


Miłego weekendu! :)
Have a nice weekend! :)


16 komentarzy:

  1. Mam kilka i lubię :). Głównie do oczu i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teź mam tylko kilka i póki co jestem dość zadowolona :)

      Usuń
  2. Ja z Hakuro uwielbiam h85 do brwi :) lepszego jeszcze nie znalazłam :) . Do oczu są też swietne h76, h78 i h79 i ten do bronzera h24.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do brwi mam w planach, bo póki co używam jakiegoś zwykłego 'no name' :) H76 mam, będzie recenzja niedługo :)

      Usuń
  3. Bardzo go lubię, właśnie do korektora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jednak korektor wolę wklepać palcem :)

      Usuń
  4. Ja nie potrzebuję takich pędzelków, ale do oczu mam kilka i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że tak jak ja przepadasz za Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to moje pierwsze, 'lepsze' pędzle i jestem z większości zadowolona :)

      Usuń
  6. Z hakuro mam pędzel do podkładu mineralnego :-) Bardzo dobre pędzle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego pędzla, ale myślę,że nawet do nałożenia cienia na całą powiekę może być okey :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tak, choć nie próbowałam :)

      Usuń
  8. Akurat takiego typu pędzelka nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie kupiłam go w ciemno :D ale ostatnio używam do przyciemniania linii rzęs i dobrze się sprawuje ;)

      Usuń