Popularne posty

piątek, 17 lipca 2015

Pędzelek Kozłowski CB 824 - recenzja || Kozlowski Brush CB 824 - review

Hej! Dzisiaj post o kolejnym pędzelku, tym razem jest to pędzel do konturowania :)
Hi! Today a post about another brush, this time it's a contour brush :)


Zalety:
+ idealny do aplikacji rozświetlacza
+ nie gubi włosia (choć na początku kilka włosków wypadło)
+ miękki
+ można nim bardzo dobrze wykonturować twarz, nos :)
+ nie pozostawia smug 
+ łatwo go wyczyścić
Wady:
+/- bardzo długi trzonek, ale da się przyzwyczaić
+/- cena

Polecam dla fanek konturowania, choć nie jest to niezbędnik :)


 Advantages:
+ good for aplication highlighter
+ doesn't lose the bristle
(but lost some bristles at the beginning)
+ soft
+ you can contouring your face and nose very well :)
+ doesn't leave smudges
+ easy to to clean
Defects:
+/- very long handle, but you can get used to
+/- price

I would recommend for fans of contouring, although it isn't a must have :)



 Znacie pędzle Kozłowskiego? Lubie je? :)
Do you know Kozlowski brushes? Like it? :)


Miłego dnia! Have a nice day! :)

20 komentarzy:

  1. Mam jeden pędzel Kozłowskiego i jestem z niego średnio zadowolona - pojedyncze włoski od czasu do czasu wypadają, przez co wiem, że na pewno nie skusze się na ich kolejne pędzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na początku wypadły z dwa czy trzy, ale potem już przestały, bardziej lubię hakuro, chociaż w tym podoba mi się ten kształt :)

      Usuń
  2. Czytałam o nich trochę jakiś czas temu kiedy kompletowałam swój zestaw :). Ostatecznie wybrałam Hakuro + Kavai :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam za bardzo tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie jest za bardzo popularna, więc nic dziwnego :D

      Usuń
  4. Nie znam ale muszę go zapamiętać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym pędzlu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O pędzlach Kozłowskiego coraz więcej słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog !!! Zapraszam ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się taki rodzaj pędzla do konturowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pędzli tej marki. O ile się orientuję są z naturalnego włosia, a kupuję tylko z syntetycznego.

    OdpowiedzUsuń