Popularne posty

sobota, 11 lipca 2015

Pędzelek Hakuro H55 - recenzja || Hakuro Brush H55 - review

Hej! Dzisiaj post o kolejnym pędzelku, tym razem jest to pędzel do pudru :)
Hi! Today a post about another brush, this time it is a brush for powder :)


H55 to bardzo fajny pędzelek, właściwie można nim wykonać prawie cały makijaż twarzy :)
Zalety:
+ jest dy, puchaty, szybko można nim pomalować całą twarz
+ idealny do stemplowania pudru
+ nie gubi włosia
+ miękki
+ można nim zaaplikować puder, podkład mineralny, bronzer i róż :)
+ nie pozostawia smug 
+ cena
+ wygląd
+ łatwo go wyczyścić
Wady:
* żadnej nie znalazłam póki co :)

Polecam, jeśli szukacie uniwersalnego pędzla :)


H55 is a very nice brush, it actually can perform almost the entire face makeup :)
 Advantages:
 + is large, downy, you can quickly painted the whole face
+ good for stamping of powder
+ doesn't lose the bristle
+ soft
+ you can apply the powder, mineral foundation, bronzer and blush :)
+ doesn't leave smudges
+ price
+ appearance
+ easy to to clean
Defects:
* none found so far :)

I would recommend if you are looking for an universal brush :)


 Znacie pędzle hauro? Lubie je? :)
Do you know hakuro brushes? Like it? :)


Miłego dnia! Have a nice day! :)

20 komentarzy:

  1. kiedyś dokupię go do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na etapie kupowania tego pędzla :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym się na niego skusiła. Lubię wielofunkcyjne pędzle

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię, najwięcej mam tych do oczu :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam kilka, ale o nich niebawem :)

      Usuń
  5. Jeden z moich ulubieńców pędzlowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również używam pędzli z Hakuro i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i absolutnie uwielbiam, choć ostatnimi czasu przerzuciłam się na kabuki od BarryM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie słyszałam o pędzelkach BarryM :)

      Usuń
  8. Z Hakuro mam tylko H50 ale ten może kiedyś do niego dołączy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go od kilku lat i bardzo lubię :) Dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że u mnie będzie tak samo :)

      Usuń