Popularne posty

niedziela, 5 lipca 2015

Pędzelek Hakuro H50s - recenzja || Hakuro Brush H50s - review

Hej! Na wakacje zaplanowałam kilka wpisów na temat pędzli do makijażu, na pierwszy ogień pędzel dedykowany do podkładu :)
Hi! On a holiday I planned few posts about makeup brushes, the first is brush dedicated for the foundation :)

Hakuro H50s

Przyznam, że dosyć lubię ten pędzelek, nie jest bez wad, ale oceniam go bardzo wysoko. Zacznę od dobrych cech: 
+ jest dość mały, bez trudu możemy dotrzeć w każde miejsce na twarzy
+ dobrze rozprowadza podkład płynny, gęsty jak i mineralny
+ nie gubi włosia
+ miękki
+ można nim zaaplikować podkład, bronzer i róż, rozświetlacz też da radę :)
+ nie pozostawia smug 
+ cena
+ wygląd
Teraz minusik żeby nie było tak idealnie :)
- jest tak mocno zbity, że czasem ciężko go domyć


I admit that I quite like this brush, it isn't without flaws, but I rate it very highly. I'll start with the good qualities:
+ is quite small, easily we can reach any place on the face
+ good for liquid, dense and mineral foundation
+ doesn't lose the bristle
+ soft
+ you can apply the foundation, bronzer and blush, highlighter too :)
+ doesn't leave smudges
+ price
+ appearance
Now negative because it isn't perfect :)
-
has a lot of bristles, sometimes hard to wash



 Znacie pędzle hauro? Lubie je? :)
Do you know hakuro brushes? Like it? :)


Miłego dnia! Have a nice day! :)

24 komentarze:

  1. Stemplowałabym tym pędzlem, aż by się kurzyło :) Muszę go mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go bardzo lubię :) jak ciężko go domyć to spróbuj przy myciu pędzli go namydlić i zostawić gdzieś z boku i o wymyciu wszytskich pędzli do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten pędzle i jestem z niego bardzo zadowolona :) Świetnie nakłada mi się nim podkład i nie mam problemu z jego myciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to kwestia podkładu albo tego czym go myjemy ;)

      Usuń
  4. mam, po 1,5 roku zaczął bardzo gubić włosie :( i ostatnio odkryłam, że przez niego robi mi się mnóstwo niedoskonałości, dlatego poszedł w odstawkę i używam go tylko na klientkach, choć ostatnio też raczej rzadko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie!! :( :( ja swój mam dopiero pół roku.. ale masakra :(

      Usuń
  5. używam od niedawna i już bardzo mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pędzli Hakuro, ale może kiedyś? Lubię zbite pędzle - do ich mycia dobrze jest używać rękawicę gumową albo jakiś "zastępnik".

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle Hakuro są moimi ulubieńcami.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę wreszcie zakupić sobie pędzel z Hakuro, ale ja raczej postawię na H50 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H50 jest po prostu większy :) co kto lubi, ale polecam :)

      Usuń
  9. Z myciem się zgadzam, H50 bardzo ciężko się czyści :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam mniejszą wersję H50, ale widzę, że mają ten sam minus :/

      Usuń
  10. Eh niestety po ok 1,5 roku zaczął ruszać się trzonek a po 2 latach wyszło włosie i wyrzuciłam go do śmieci :/
    H51 jeszcze się trzyma, ale też mi się wydaję, że wkrótce włosie z niego wypadnie. Na razie wychodzi pojedynczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie! :( ja mam swój jakieś 8 miesięcy i na razie jest okej :/

      Usuń