Popularne posty

środa, 10 czerwca 2015

Kody rabatowe ZALANDO -15% -20%



Zalety sklepu Zalando: 
*wybór z 1500 marek
*dostawa i zwrot gratis
*100-dniowe prawo zwrotu

Dzięki akcji przeprowadzonej z TRND miałam okazję po raz pierwszy zrobić zakupy w Zalando. Wcześniej znałam ten sklep tylko z reklam. Wybór był naprawdę ciężki, marek jest tak dużo, że ciężko się zdecydować. Mój wybór padł na spodenki i koszulę. 


Przesyłka przyszła szybko, ubranka bardzo fajne, dobrze uszyte, bez żadnych niedociągnięć :) wszystko jak należy :)

Teraz ruszyła wyprzedaż do -50%, więc zachęcam was do zaglądaniana stronkę:
zalando.pl


Mam też dla was kody zniżkowe, więc jeśli jesteście chętne to koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

P.S. kody ważne tylko do 12.07, więc spieszcie się! ;)

4 komentarze:

  1. ktoś będzie bardzo szczęśliwy z tymi kuponami ;) pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o zniżke 20% - mogę dwie? :)))
    dziękuję Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj maila lub napisz do mnie przez zakładkę kontakt :) akurat mam dwie ostatnie 20 :)

      Usuń