Popularne posty

sobota, 9 maja 2015

Płyn micelarny Bielenda Kolagenowe Odmłodzenie - recenzja || Micellar liquid Bielenda Collagen Rejuvenation - review

Hej! Dzisiaj krótka recenzja płynu micelarnego. Jak się sprawdził i czy warto go wypróbować dowiecie się czytając ten post :)
Hey! Today, a short review of the micellar liquid. How is checked and whether it is worth to try it out you will find out by reading this post :)


 Od producenta:
"Wyjątkowo delikatny, regenerujący płyn micelarny Kolagenowe Odmłodzenie zastępuje mleczko, tonik i wodę. Zawiera kwas hialuronowy intensywnie i długotrwale nawilża i wygładza dojrzałą skórę. Komórki macierzyste z drzewa arganowego redukują zmarszczki, głęboko regenerują i odbudowują skórę. Kolagen wygładza zmarszczki, przywraca skórze jędrność i elastyczność. Płyn natychmiast odświeża i koi, nie wysusza dojrzałej, suchej i wrażliwej skóry."

 From the manufacturer:
"Exceptionally delicate, restorative micellar liquid Collagen
Rejuvenation replaces milk, tonic and water. Contains hyaluronic acid intensively and lastingly moisturizes and smoothes the skin. Stem cells from the argan tree reduces wrinkles, deeply regenerate and restore the skin. Collagen smooths wrinkles, restores the skin's firmness and elasticity . The liquid instantly refreshes and soothes, does not dry mature, dry and sensitive skin."

 
Moja opinia: 
+ zmywa cały makijaż, także oczu
+ odświeża skórę
+ nie powoduje uczucia ściągnięcia
+ nie podrażnia skóry
+ lekki zapach , prawie nie wyczuwalny
 + nie pozostawia lepkiej warstwy 
+ lekko nawilża
+/- skład nie jest zły,
+/- cena (ok. 12zł za 200ml)
- nie jest zbyt wydajny 
Ocena i podsumowanie: 
 Całkiem przyjemny produkt, zużyłam już kilka opakowań na zmianę z bardzo podobnym płynem z serii Plasma (zdjęcie pod spodem). Fajnie odświeża i nawilża skórę, nie podrażnia i nie powoduje zaczerwienień, co często przytrafia się skórze wrażliwej i dla mnie jest ważne. Ja usuwam nim cały makijaż dlatego też wydajność tego produktu nie zachwyca. Czy wygładza zmarszczki trudno mi powiedzieć i też wątpię w to, natomiast może lekko napina skórę. Ogólnie jestem zadowolona i wracam do tego produktu, więc moja ocena to 4/5.

My opinion:
+ washes away all makeup, including eye makeup
+ refreshes the skin
+ doesn't cause feelings fetched
+ doesn't irritate the skin
+ light fragrance, barely perceptible
+ doesn't leave a sticky layer
+ lightly moisturizes
+/- composition isn't bad
+/- price
- it isn't very efficient
 Evaluation and assessment:
Quite a nice product, already used up several packages for a change from a similar liquid in a series of Plasma (picture below). Nice refreshes and moisturizes the skin, doesn't irritate and doesn't cause redness, which often happens to sensitive skin and for me it's important. I remove it all the makeup and therefore the efficiency of this product doesn't impress. Is smoothes wrinkles is difficult for me to say and also I doubt it, but maybe lightly tightens the skin. Overall, I am satisfied and come back to this product, so my rating is 4/5.





 Co myślisz o tym produkcie? Używałaś go?
What do you think about this product? You used it?


 Miłego weekendu! Have a nice weekend! :)


18 komentarzy:

  1. Brzmi obiecująco. Z chęcią przetestuje, ale z tym kolagenem to lekka przesada;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze obiecują nie wiadomo co żeby zachęcić ludzi :D

      Usuń
  2. Musieliby władować tam niewiadomo jak wielką dawkę kolagenu, żeby cokolwiek zdziałał, ale grunt że ładnie zmywa makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne przetestuję bo bardzo dobrze sprawdzają się u mnie produkty Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są różne wersje tych płynów, więc każdy może znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze płynu micelarnego z Bielendy, może kiedyś kupię bo wydaje się całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to mój pierwszy kosmetyk z Bielendy ;) poza tymi z zajęć kosmetycznych.. :)

      Usuń
  6. Mam wrażenie, że teraz wszędzie albo kolagen albo olej arganowy;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedni od drugich ściągają :P jak się na coś przerzucą to wszędzie to samo :)

      Usuń
  7. Mnie micele z bielendy strasznie podrażniają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo :o a ja po wszystkim jestem 'czerwona', bo mam wrażliwą skórę, a akurat po tym nie :|

      Usuń
  8. Muszę go wypróbować, ale na razie mam zapasy płynów micelarnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam jakiś micel z Bielendy, ale zupełnie się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto lubi, mi pasuje, ale wypróbuję też inne dla porównania ;)

      Usuń