Popularne posty

sobota, 16 maja 2015

Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter - recenzja/review

Hej! Dzisiaj recenzja wypiekanego rozświetlacza od Makeup Revolution w odcieniu Golden Lights :) Jak się sprawdził i czy jest warty zakupu dowiecie się czytając ten post :)
Hey! Today review of baked highlighter from Makeup Revolution in a shade Golden Lights :) How are checked and whether it is worth to buy will learn by reading this post :)


Od producenta: "Unikalna formuła i kształt pudru. Dostępny w 3 odcieniach dla idealnego rozświetlenia."
From the manufacturer: "A unique formulation and shape of powder. 3 shades available for perfect highlights."


Skład: || Ingredients:
 Mica, Talc, Dimethicone, Nylon12, Magnesiumaluminum Silicate, Phenoxyethanol, Propylparaben.
Może zawierać: || May Contain (+/-): CI77891, CI77861, CI 77491, CI 77510.


 Moja opinia:
+ łatwa aplikacja
+ lekki, pudrowy zapach
+ nie rozsypuje się, nie kruszy przy aplikacji 
+ wytrzymałe opakowanie
+ cena
+ odcienie
+ wydajność (7,5g)
+ ciekawy wygląd
+ brak drobinek
+/- efekt jaki daje na twarzy
+/- bardzo mocna pigmentacja
- dostępny tylko w internecie
- krótki termin przydatności (12m)
My opinion:
+ easy application
+ light, powdery scent
+ doesn't scatter, doesn't crumble during application
+ durable packaging
+ price
+ shades
+ efficiency (7.5g)
+ interesting look
 
+ no glitter particles
+/- effect that gives the face
+/- very strong pigmentation
- available only on the web
- short expiry date (12m)


 Podsumowanie:
ciekawy produkt w niskiej cenie, na pierwszy rzut oka bardzo zachęcający, jednak ma kilka wad... nie ma takiej możliwości żeby zużyć go przez rok, ale przez to, że jest tani można mu to wybaczyć.. bardzo zaskoczył mnie efekt jaki daje na skórze, tworzy bardzo ładną taflę, bez dodatku drobinek, ale nie daje takiego rozświetlenia jakiego oczekiwałam.. bardzo odcina się na skórze i mimo, że sam efekt jest ładny po prostu źle to wygląda.. nie nadaje efektu świeżej, świetlistej cery tylko taki tani blask.. wg mnie nie sprawdza się przy bardzo jasnej cerze, może przy innych wypadnie lepiej.. ogólnie jest całkiem fajny, ale gdyby pigmentacja była ciut słabsza produkt wypadłby lepiej w moich oczach :) 
 Summary:
interesting product at a low price, at first glance very encouraging, but has a few flaws...
is not possible to use it for a year, but by the fact that it's cheap, you can forgive it... really surprised me what effect giving on the skin, creates a very nice surface, without the addition of particles, but doesn't give such an illumination what I expected... a cut on the skin and even though the same effect is pretty, but simply look bad.. the effect isn't suitable fresh, luminous complexion - just a cheap glow... according to me doesn't work with very fair skin, maybe on the darker skin it checked better... generally is pretty cool, but if pigmentation was a bit weaker product will be better in my eyes :)



 A co wy myślicie o tym rozświetlaczu?  Miałyście okazję go używać?
And what do you think about this highlighter? Had a chance to use it?


 Miłego weekendu! Have a nice weekend! :)


28 komentarzy:

  1. Dużo plusów ma, ten rozświetlasz i przez to jest naprawdę ciekawy. Pigmentacja faktycznie mogłaby być delikatniejsza, to nie cień do powiek (chociaż może daje fajny efekt). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako cień do powiek lepiej by się sprawdził :) ładnie też rozświetla wewnętrzne kąciki oczu :)

      Usuń
  2. Rozświetlacz ma przepiękny kolor, pigmentacja faktycznie bardzo mocna :) Można nim ładnie rozświetlic twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niewielka ilość daje dość mocny efekt :)

      Usuń
  3. Ten produkt jest dobry dla zmęczonej, matowej cery. Super, sama bym się na niego skusiła. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, oby tylko nie przesadzić z ilością :D

      Usuń
  4. Miałam go kupić, ale skusiłam się na dwa z Rossmanna na promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się ładnie, ale ja zostanę przy moim wibo i lovely ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam peach lights i bardzo się z nim polubiłam...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam choć mnie ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice and great post.I like it.Love you.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego, ale widzę w nim lekko satynowe wykończenie. :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo trochę takie jest :) nie jest mocno pudrowy :)

      Usuń
  10. Chciałam go sobie zamówić jakoś w lutym ale akurat zabrakło
    ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat kosmetyki MuR cieszą się dużym zainteresowaniem, więc trzeba się uwijać, ja akurat zamawiałam z zagranicy :)

      Usuń
  11. Thanks for your visit and for your nice comments.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma niesamowitą pigmentacje :) chyba się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo podobny odcień z Make Up Academy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę piękny odcień ale na zdjęciach wygląda jakby to jakieś drobinki odbijały światło i nie widać tafli. Nie dziwię się że czego innego oczekiwałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie na zdjęciach wygląda jakby miał drobinki :D ale na żywo ich zupełnie nie widać :)

      Usuń