Popularne posty

środa, 20 maja 2015

Makeup Revolution Ultra Bronze - recenzja/review

Hej! Dzisiaj recenzja bronzera od Makeup Revolution, który miał być dobry dla jasnych cer, czy się sprawdził przekonacie się czytając post :)
Hey! Today review of makeup bronzer Revolution, which was supposed to be good for bright skin, and it's proven you will see by reading the post :)


Od producenta: "Idealny matowy odcień, do zastosowania jako bronzer lub specjalnie do modelowania twarzy. Zapewniamy, że nadasz idealny blask i kształt swojej twarzy z pomocą tego ultra matowego bronzera - jedyny bronzer, którego potrzebujesz jest łatwy w blendowaniu i budowaniu, dzięki czemu uzyskasz odpowiedni kolor dla swojej cery."

From manufacturer: "A perfect shade of matte, to apply as an all over bronzer or specifically for contouring. Ensure you have the perfect glow and definition on your face with this ultra matte bronzer – the only bronzer you need as it is easily blendable and buildable to achieve the right colour for your skin tone."


Skład: || Ingredients: 
 Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Kaolin, Ethylhexyl Palmitate, Silica, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, (+/-): CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499).


Moja opinia: 
+ miękki w dotyku
+ nie pyli się
+ wydajny (15g)
+ niska cena
+ wytrzymałe opakowanie
+/- jest dość jasny, ale mocno napigmentowany, więc trzeba uważać przy aplikacji żeby nie narobić sobie 'plam' na twarzy
 - wykończenie nie jest matowe jak obiecuje producent, raczej satynowe
- krótki termin przydatności (12m)
- zdecydowanie ciepły odcień 
 - dostępny tylko online 


My opinion:
+ soft to the touch
+ no dust up
+ efficient (15g)
+ low price
+ durable packaging
+/- is quite bright, but strongly pigmented, so you have to be careful with applications that don't make  'stains' on your face
- isn't matte finish as promised manufacturer, rather satin
- short expiry date (12m)
- definitely warm tone
- available only online


 Podsumowanie: najbardziej rozczarował mnie odcień, spodziewałam się bardziej chłodnego (zobaczcie poniżej jak odcień prezentował się na stronie sklepu online), poza tym jest to dobry produkt w niskiej cenie, bardzo wydajny, dość łatwo się go rozciera, nie jest zupełnie matowy, ale na szczęście nie posiada drobinek, do ocieplania twarzy jak najbardziej, do konturowanie niekoniecznie :)

 Summary: the most disappointed me shade of this product, I expected more cool (see for shade below as presented on the page online store), besides it's a good product at a low price, very efficient, very easily blendable, isn't totally matte, but fortunately doesn't have shiny particles, to warm your face of course, to contouring not necessarily :)


Na koniec jeszcze porównanie wielkości opakowania z rozświetlaczem i różem z Makeup Revolution
At the end comparison of the size of the package with highlighter and blush from Makeup Revolution


O różu pisałam tu: || About the blush I wrote here:  
O rozświetlaczu tu: || About the highlighter here: 

Co myślicie o tym bronzerze? Jaki jest wasz ulubiony? :)
What do you think about this bronzer? What's your favorite? :)


Miłego dnia! Have a nice day!


 

34 komentarze:

  1. Na moim ekranie odcień ze strony sklepu faktycznie jest inny niż ten ze zdjęć, ale chłodnym bym go nie nazwała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wygląda na zdecydowanie chłodniejszy :)

      Usuń
  2. Zastanawiałam się nad nim, właśnie zdjęcia na stronach wyglądają zachęcająco, przez chłodny odcień. Dobrze, że nie kupiłam. Mam KOBO i jestem nim zachwycona :P Szybko go nie zamienię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój następny wybór też chyba padnie na kobo :)

      Usuń
    2. Też polecam Kobo jeśli chcesz coś do konturowania :)

      Usuń
    3. trochę jeszcze pomęczę ten a potem pewnie Kobo :) dzięki za sugestię :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze do czynienia z tym produktem :) ma bardzo ładną pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, pigmentacja dosyć mocna :)

      Usuń
  4. Revolution chodzi za mną już długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego produktu, jednak jest dość ciekawy. Moim ulubionym bronzerem jest bronzer z W7 Honolulu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę już słyszałam o tym Honolulu :) może kiedyś się skuszę :)

      Usuń
  6. ja osobiście go lubie :)
    moze obserwujemy ? zacznij i daj znac
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/05/choies-jacket.html zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet też go lubię, choć nieco chłodniejszy odcień byłby mile widziany :)

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze tego bronzera ale wygląda naprawdę ciekawie :)
    Może się skusze i przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taką cenę przynajmniej nie będzie szkoda :D

      Usuń
  8. Ja mam kobo i jak na razie nie szukam niczego nowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie nie mój odcień, wolę chłodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam brazer potrójny z Mur, podobny do tego i nawet go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. tego produktu nie używałam, aczkolwiek mam 2 szminki i błyszczyk makeup revolution i jakościowo jestem zadowolona :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, sporo produktów mają fajnych :)

      Usuń
  12. Cena kusi :)
    Wypróbuję :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny odcień, kuszący produkt. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi odcień średnio odpowiada, ale każdy ma swój gust ;)

      Usuń
  14. Pokazujesz ciekawe produkty których sama chętnie bym spróbowała. Obserwuję i zapraszam do siebie,może u mnie również Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zachwyciłam się tą marką 'na obrazkach' i reklamach, ale dla sprawdzenia najpierw kupiłam drobiazg od nich - korektor, okazał się totalnym niewypałem... Myślę, ze ten bronzer również nie przypadłby mi jednak do gustu, właśnie przez to, że nie jest matowy a satynowy, ja lubię te matowe lub z drobinkami, ale o matowym wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat korektory to chyba najsłabszy ich produkt, bo mają bardzo dużo negatywnych opinii :)

      Usuń