Popularne posty

czwartek, 23 kwietnia 2015

Na co zwrócić uwagę na promocji w Rossmannie! || What to pay attention to the promotion Rossmann!

Hej! Jak wszystkie wiemy zbliża się wielka promocja na kolorówkę w Rossmannie, dlatego postanowiłam stworzyć krótki post przedstawiający produkty, na które warto zwrócić uwagę :)
Hey! As we all know is coming a great promotion on make-up cosmetics in Rossmann, so I decided to create a short post showing the products to which it is worth paying attention :)


Lovely
wypiekany rozświetlacz/baked highlighter - Light on me

Wibo 
rozświetlacz/highlighter - Diamond Iluminator
rozświetlacz do ciała i twarzy/highlighter body and face - Eclat de Luxe

Maybelline
róże/blushes - Dream Touch 
tusz/mascara - Lash Sensational
tusz/mascara - Mega Plush
eyeliner w żelu/gel eyeliner - Lasting Drama 
kremowe cienie do powiek/creamy eyeshadows - Color Tattoo
korektor/concealer - Affinitone

Rimmel
puder/powder - Stay Matte
podkład/foundation - Lasting Finish 25H Nude
puder/powder - Lasting Finish 25H
korektor/concealer - Lasting Finish

Astor 
tusz/mascara - Seduction Codes
podkład/foundation - Perfect Stay
korektor/concealer - Perfect Stay
puder/powder - Perfect Stay

Max Factor
wypiekane róże/baked blushes - Creme Puff
podkład/foundation - Facefinity All Day Flawless
tusz/mascara - Masterpiece Glamour Extensions
tusz/mascara - 2000 Calorie Dramatic Volume

L'Oreal
tusz/mascara - Volume Million Lashes So Cuture So Black
tusz/mascara - False Lash Wings Black 
podkład/founadtion - Infallible 24H-matte
podkład/foundation - True Match 
korektor/concealer - True Match 
tusz do brwi/brow mascara - Brow Artist Shaper 

Bourjois
podkład/foundation - Healthy Mix 
podkład/foundation - 123 Perfect CC cream
korektor/concealer - 123 Perfect CC Eye cream
puder sypki/loose powder
róże/blushes
cienie/eyeshadows - Smoky Stories 
pomadki/lipsticks - Rouge Edition Velvet

Revlon
podkład/foundation - Colorstay
podkład/foundation - Nearly Naked 
rozświetlacz w paletce/highlighter in pallet
pomadki/lipsticks - Just Bitten Kissable 



I to już wszystko!
Jeśli używałaś którykolwiek z tych produktów i sprawdził się u ciebie, koniecznie daj znać w komentarzu! :)

And that's all!
If you used any of these products and proved to be fine for you, necessary to let me know in the comments!:)


Miłego dnia! Have a nice day!



20 komentarzy:

  1. L'oreal So Couture to mistrzostwo świata. Najlepszy tusz pod słońcem! :) Z całej listy lubię jeszcze kilka rzeczy, ale tusz przyćmiewa je wszystkie.

    Pozdrawiam serdecznie, Ala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat tego jeszcze nie miałam, ale słyszałam same pozytywy na jego temat, więc utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że warto wypróbować, dzięki! :)

      Usuń
    2. Całkiem nieźle sprawdza się u mnie jeszcze taniutki Eveline Volumix Fiberlast, ale w porównaniu do L'oreala nie daje aż takiego pogrubienia :)

      Usuń
    3. też używałam kilku z Eveline, ale akurat nie tego i całkiem fajne jak na tak niską cenę :)

      Usuń
  2. Kilka tych kosmetyków kupiłam już dziś podczas pierwszego dnia promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dzisiaj po pierwszych zakupach, choć nie wybrałam nic z prezentowanych przez Ciebie przykładów. Zależało mi jedynie na rozświetlaczu Wibo Eclat de Luxe, ale niestety nigdzie nie jest już dostępny, przez to, że kilka dni przed promocją dostał 'cenę na do widzenia' i we wszystkich Rossmanach w moim mieście wyprzedał się nim się zorientowałam :(
    Jeśli masz chwilkę zapraszam do odwiedzenia oraz zaobserwowania mojego bloga :)
    cutetodeath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też na niego polowałam, ale nigdzie go nie ma niestety... jeszcze jakiś czas temu był dostępny na ich stronie internetowej, ale już wyprzedany :(

      Usuń
  4. Właśnie wybieram się do Rossamana i może uda mi się coś wybrać . Jestem ciekawa twojej opinii na temat kosmetyków z wibo . Powiem szczerze, że zawsze kuszę się na nie, ale nie jestem do końca zadowolona z ich jakości .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jaki kosmetyk :) np. na podkład z wibo bym się nie zdecydowała, ale może jakiś rozświetlacz czy róż by się sprawdził ;) osobiście wolę dać z 10zł więcej i przynajmniej wiem, że nie będę żałowała :)

      Usuń
  5. Kupiłam wczoraj rozświetlacz z lovely i korektor w kremi z rimmela. Dzisiaj użyłam ich pierwszy raz i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! cieszę się, że ci się sprawdzają :) nie ma jak udane zakupy :)

      Usuń
  6. Podobno ten rozswietlacz z Wibo to cudo, ide go jutro zakupic o ile sie ostal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki :) u mnie w mieście już przed południem pierwszego dnia dużo półek świeciło pustkami :D

      Usuń
  7. Sporo produktów wartych uwagi, ja jednak raczej nie skorzystam z tych promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można i tak ;) ja nie lubię takich promocji, bo zawsze się na coś skuszę :(

      Usuń
  8. Również słyszałam że ten rozświetlacz z wibo jest cudowny :) Myślę że się na niego skusze :) A jeśli chodzi o podkład z revlon to jest naprawdę godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat revlona nie używałam, bo nie potrzebuję mocnego krycia, ale u wielu osób się sprawdza :)

      Usuń