Popularne posty

wtorek, 28 kwietnia 2015

Co kupiłam na promocji w Rossmanie + pierwsze wrażenie || What I bought for the promotion in Rossman + first impression

Hej! Dzisiaj krótki post o produktach kupionych na promocji w Rossmanie i moje pierwsze przemyślenia na ich temat :) Zapraszam do czytania!
Hey! Today, a short post about products bought on promotion in Rossman and my first thoughts about them :) I invite you to read! 


Korektor/Concealer Astor Perfect Stay 24H 


Póki co mam mieszane uczucia na jego temat, na pewno plus za jasny kolor i dłougtrwałość, ładnie odbija światło, krycie nie należy do mocnych, ale daje radę, natomiast niezbyt zgrywa się z podkładem i nie do końca wygląda ładnie na skórze.. 
Zobaczymy jak sprawdzi się po dłuższym czasie z różnymi produktami :)
---
 So far I have mixed feelings about it, definitely a plus for the bright color and long-lasting, nicely reflects light, opacity doesn't belong to the strong, it's okey, but not very well connects with foundation and not entirely look nice on the skin.. 
We'll see how to check over the long term with different products :)

 Rozświetlacz/Highlighter Lovely Light On Me


Bardzo ciekawy produkt w niskiej cenie :) długo się utrzymuje, ciężko określić jego odcień, nie wpada ani w żółte tony, ani w brzoskwiniowe, ani różowe - powiedziałabym, że to kolor cielisty/neutralny, natomiast połyskuje na coś pomiędzy złotem i srebrem :) no i muszę przyznać, że kusił mnie jego wygląd, bo trochę przypomina mi moje ulubione lody - Zapp :)
---
Very interesting product at a low price :) long-lasting, hard determine it shade of, doesn't resemble nor yellow tones, or peach or pink - I would say that is the color nude / neutral, shimmers on something between gold and silver :) and I have to admit that tempted me with his appearance, because little reminds me my favorite ice cream - Zapp :)

Podkład/Foundation Revlon Nearly Naked


Podstawową wadą tego produktu jest oczywiście brak pompki, ale nie wszystkim to przeszkadza. Podkład jest bardzo płynny i bez trudu można wydobyć go z opakowania. Muszę przyznać, że całkiem nieźle utrzymuje się na twarzy, natomiast krycie jest średnie w kierunku do niskiego, dobrze wyrównuje koloryt, ale większych zmian nie zakamufluje :) fajnie, że odcień jest jaśniejszy niż wydaje się w opakowaniu. Zobaczymy jak wypadnie po dłuższym użytkowaniu.
 ---
 The main disadvantage of this product is of course the lack of pump, but not all people it bother. Foundation has very liquid consistency and you can easy bring it out of the packaging. I must admit that pretty well maintained in the face, but opacity is average towards the low, well-evens skin tone, but no camouflage major changes :) cool that shade is lighter than it appears in the package.  
We'll see how to check out after prolonged use.

Puder/Powder Rimmel Lastong Finish 25H



 Jestem zachwycona opakowaniem tego pudru, jest przepiękne. Posiada wewnątrz lusterko oraz gąbeczkę do aplikacji. Jeszcze go nie używałam, ale można go użyć na sucho jako puder lub na mokro jako lekki podkład, więc na pewno przetestuję jak wypada w obu możliwościach. Na pewno też ma lekkie właściwości kryjące.
 ---
 I'm delighted with this powder packaging, is beautiful. Inside are mirror and sponge for the application.
I didn't use it yet, but you can use it dry as a powder or wet as a light foundation, so surely I will test how does it work in both possibilities. For sure it has a light covering properties.


 A wy co złowiłyście na promocji?
And what you catch on promotion?




Miłego dnia! Have a nice day!


28 komentarzy:

  1. Kurdę muszę też wybrać do Rossmana ! Miałam iść dzisiaj,ale czasu brak. :/ Słyszałam o wyprzedażach właśnie! :o
    http://wiktoria-necka.blogspot.com/
    obs?
    daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mi się skojarzyło z zappem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam 2 rozswietlacze z revlona :p niby to miały być róże ale zdecydowanie po nałożeniu na buzie kwalifikują sie jako jasne róże lub bardziej rozswietlacze. Mimo to efekt piękny i na pewno napisze cos jeszcze na ich temat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogladałam ten rozświetlacz ale wybrałam róż. Też ma takie zakręcone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzięłam ostatni z półki :) jestem ciekawa twojej opinii na temat różu, ja póki co męczę róż z Makeup Revolution i nie mogę go skończyć :(

      Usuń
  5. ciekawie wygląda ten rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaki ten rozświetlacz fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu mam ochotę spróbować podkładu Nearly Naked ponieważ Colorstay sprawdził się bez zarzutów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten podkład i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zappik piękny :D ja jeszcze nie odwiedziłam Rossmanna. Mam do niego trochę nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym wolała mieć nie po drodze :D przynajmniej nic by mnie nie kusiło :)

      Usuń
  10. Ja nie zakupiłam nic :D Ale kurczę..smaka na te lody to mi zrobiłaś :P Pyszne, kiedyś bardzo dużo ich jadłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D o tak, są pyszne, ale coraz rzadziej je spotykam w sklepach :(

      Usuń
  11. Moja siostra kupiła sobie ten korektor z Astora i jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może też się do niego jeszcze przekonam :)

      Usuń
  12. Tez kupiłam ten rozświetlacz, dzis aplikowałam po raz pierwszy.
    U mnie dość delikatnie wyglądał po nałożeniu, a po kilku godzinach ładnie sie utlenił.Także chyba na plus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie jest delikatny :) ładnie rozświetla makijaż w wewnętrznych kącikach oczu :)

      Usuń
  13. ja kupiłam 2 podkłady z maybelline i puder transparentny z Wibo, ale jeszcze żadnego kosmetyku nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń