Popularne posty

czwartek, 19 marca 2015

Top 23 moje kosmetyki! || Top 23 my cosmetics!

Hej! Ponieważ w tym tygodniu skończyłam 23 lata, postanowiłam zrobić zestawienie 23 głównie kosmetyków, które u mnie się sprawdziły :) Kolejne numerki nie mają większego znaczenia..
Hey! Because this week I finished 23 years, I decided to make a list of 23 mainly cosmetics that proved correct for me :) The next numbers are not very important..
1. Pędzle Hakuro - recenzji jeszcze nie ma, ale na pewno niedługo się pojawi.
Brushes Hakuro - no reviews yet, but it certainly will be soon appear.
2. Puder bambusowy z jedwabiem Paese - link
 Bamboo powder with silk Paese - link
3. Olejek arganowy Bielenda - link
 Argan oil Bielenda - link
4. Olej kokosowy - link
Coconut oil - link
5. Szczotka Tangle Teezer - link
 Tangle Teezer Brush - link
6. Eyeliner w żelu L'oreal - link
Gel Eyeliner L'oreal - link
7. Cienie Star Dust - link
Star Dust eyeshadows - link
8. Suchy szampon Batiste - link
Dry shampoo Batiste - link
9. Róż Bourjois 34 Rose D'or - link
Blusher Bourjois 34 Rose D'or - link
10. Baza & top Miss Sporty - link
Base & top coat Miss Sporty - link
11. Tusz 2000 calorie MaxFactor - link
 Mascara 2000 calorie MaxFactor - link
12. Kamuflaż Catrice - link
 Camouflage Catrice - link
13. Kosmetyki mineralne Annabelle Minerals - link
Mineral cosmetics Annabelle Minerals - link
14. Cienie Miyo - link
Miyo eyeshadows - link
15. Baza Lime Crime - recenzja wkrótce
Lime Crime base - review soon
16. Błyszczyki Smackers
 Smackers lip gloss

17. Płyn micelarny Bielenda - recenzja niebawem
 Micellar liquid Bielenda - review soon

18. Balsam do włosów z pokrzywą - link
 Hair balm with nettle - link
19. Róż Makeup Revolution - link
Blusher Makeup Revolution - link
20. Zestaw do stylizacji włosów Philips
Set of hair styling Philips
21. Puder fixujący Glazel
Fixing powder Glazel

22. Masełko do ust Bielenda - link
Lips butter Bielenda - link
23. Cienie Makeup Revolution - recenzja niedługo
Makeup Revolution eyeshadows - review soon
I to już wszystko :)
Znacie te produkty? Lubicie? A może któryś was zachęcił? :)
And that's all :)
You know these products? Do you like? Or maybe one of encouraged you? :)


Miłego dnia! Have a nice day! :)

26 komentarzy:

  1. Ja rocznie mam 23 =)
    TT i pędzelki hakuro bardzo lubię. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka mi się taka marzy tez lubie olej kokosowy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też polecam ową szczotkę i róż od bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego. TT to dla mnie hit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sporo sporo, bo i lat coraz więcej ;)

      Usuń
  5. Zdecydowanie Hakuro, olej kokosowy, TT i róż z Bourjois - z Twoich propozycji to moje nr 1. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamuflaż z catrice mnie prześladuje ostatnio:D Chyba w końcu go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy co masz do zakrycia :) fajnie sobie radzi np. z przebarwieniami, ale już wypukłe zmiany średnio zakrywa :)

      Usuń
  7. Z tych produktów używam szampon Batiste i szczotkę Tangle Teezer - jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, I’m so in love with your blog! So beautiful photos and interesting posts!
    Will be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyki Smackers zawsze mnie ciekawiły, chyba muszę jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) szczególnie te w sztyftach i wyciskane :) te z kulką są słabsze wg mnie ;)

      Usuń
  10. Mam ten róż :) jestem z niego zadowolona:) Suchy szampon to bardzo dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo wydajny ten róż i za całkiem przystępną cenę można go znaleźć w necie :) fajne, że te suche szampony są teraz dostępne w rossmanie, akurat mi się kończy powoli :D

      Usuń
  11. Zaciekawiłaś mnie tym eyelinerem żelowym L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że coś wpadło ci w oko :)

      Usuń
  12. Mam szczotkę TT, korektor Catrice i szampon Batiste. Cała trójka spisuje się u mnie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że u ciebie również :)

      Usuń
  13. o, szczotka tangle teezer to rzeczywiscie dla mnie robi furorę:) tak samo pędzle hakuro :). polecam serdeczie! www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń