Popularne posty

środa, 4 marca 2015

BB krem od Makeup Revolution - recenzja || BB cream from Makeup Revolution - review

Hej! Dzisiaj o kremie BB od Makeup Revolution, który może służyć także jako baza pod makijaż. Jak się sprawdził i czy warto go kupić przekonacie się czytając post. Zapraszam! :)
Hey! Today about the BB cream from Makeup Revolution, which can also be used as a base for makeup. How are checked and is it worth to buy it you will see by reading the post. Feel free to read! :)


Od producenta: "Nasza Ultra Face Base Foundation zapewnia profesjonalne krycie, aby przygotować perfekcyjną bazę dla skóry. Opracowana w naszych laboratoriach byś mogła znaleźć swój idealny odecień w przystępnej cenie. Od bladych, poprzez różowe i żółte tony, aż do ciemnych odcieni.
Mocno kryjąca, łatwa w blendowaniu formuła tworzy nieskazitelnie wyglądającą cerę. Krem BB o wysokiej jakości kryciu jest odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery i zapewnia długotrwały makijaż w wielu odcieniach dla każdej cery.
Dostępny w 11 odcieniach."
From the manufacturer: "Our Ultra Face Base Foundation, is the perfect professional coverage to provide a perfect skin base. Perfected in our labs for you to find your perfect shade, at an affordable price at last.From pale and interesting, through to pink and yellow tones, and dark shades.
High coverage, easily blendable foundation creating the perfect flawless complexion. With BB cream high coverage qualities, suitable for all skin types this foundation provides long lasting makeup in a range of shades to suit all skin tones.
Available in 11 shades."



Cechy tego produktu:
* kremowa konsystencja
* duży wybór kolorystyczny
*  dość naturalny wygląd na twarzy
* nie twarzy płaskiego matu
* kolejne warsty bez efektu maski
* średnie krycie
* wyraźny zapach
* dobrze współpracuje wymieszany z podkładem The One od MR
* w składzie występuje parafina i formaldehyd! 
* wyrównuje koloryt, wygładza cerę
* nie podkreśla zmarszczek, załamań
* nie ściera się w ciągu dnia
* ładnie utrzymuje róż, bronzer, rozświetlacz
* dobrze sprawdza się jako krem BB, natomiast jako baza niekoniecznie
* bardzo niska cena (ok. 10zł za 30ml) 

The features of this product:
* creamy consistency
* a large selection of colors
* quite natural look on your face
* face isn't flat matt
* more the layers with no mask effect
* medium coverage
* characteristic fragrance
* works well mixed with foundation The One by MR
* the composition contains paraffin and formaldehyde!
* evens skin tone, smoothes the complexion
* doesn't emphasize wrinkles, kinks
* won't rub off during the day
* nicely keeps blusher, bronzer, highlighter
* works well as BB cream, but not necessarily as a base
* a very low price (for 30ml)

odcień 03 - żółte tony || shade 03 - yellow tones

Podsumowanie i moja ocena:
ogólnie produkt nie jest zły, fajnie, że są jasne odcienie również o żółtych tonach a nie tylko różowych, dobrze wyrównuje koloryt, nie tworzy maski, ale mimo to nie jest to lekki produkt, konsystencja jest bardzo gęsta, nie rozsmarowuje się tak dobrze jak płynne podkłady, wymaga przypudrowania, ogólnie dałabym mu jakieś 4/5, ale skład zupełnie go dyskwalifikuje, na pewno nie warto go stosować na co dzień i dlatego ostatecznie: Nie polecam tego produktu!

 Summary and my rating:
 generally the product is not bad, nice that are bright shades with yellow tones too, not only pink, well-evens skin tone, doesn't create a mask, but it isn't a light-formula product, the consistency is very thick, doesn't spread as well as the liquid foundation, requires powdering, generally I would give it some 4/5, but the ingredients totally disqualifies that BB, certainly not worth it to use every day and that is why definitively: I don't recommend this product!

 
Paraffinum liquidum - wyrównuje nie­rów­noś­ci skóry i przebarwienia, ale jed­no­cześ­nie pokrywa skórę trudną do usunięcia powłoką, uniemożliwia skórze oddychanie, przy długotrwałym stosowaniu skóra może stać się bardziej wrażliwa na działanie pro­mie­ni sło­necz­nych, zwiększa podatność skóry na powstawanie zaskórników i zmian trądzikowych, przyspiesza starzenie skóry
DMDM hydantoin - formaldehyd!, trujący gaz, silny alergen, może powodować podrażnienia układu oddechowego i oczu, przy długotrwałym stosowaniu nawet małe ilości mogą powodować  podrażnie­nia skóry lub alergie skórne w postaci rumieni i wyprysków, przyspiesza proces starzenia się skóry, jest podejrzewana o działania rakotwórcze

 Paraffinum liquidum - evens skin imperfections and blemishes, but also covers the skin difficult to remove the coating, impossible skin to breathe, with extended use the skin can become more sensitive to sunlight, increases the susceptibility of the skin to the formation of blackheads and acne lesions, accelerates skin aging
 DMDM hydantoin - formaldehyde!, poison gas, a potent allergen, may cause irritation of the respiratory system and eyes, with long-term use even small amounts can cause skin irritation or skin allergies as a erythema and breakouts, accelerates the aging process of the skin, is suspected of carcinogenic effects

 
 Miłego dnia! Have a nice day!

26 komentarzy:

  1. nie miałam go, ale generalnie nie przepadam z kremami BB o tej porze roku, więc może skuszę się na niego latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście więcej go nie kupię :)

      Usuń
    2. mi skład aż tak nie przeszkadza, więc czemu by nie spróbować :D

      Usuń
    3. spróbować zawsze można, tym bardziej, że kosztuje grosze ;)

      Usuń
  2. Lubię BB,ale jedynie latem:) Teraz musi być podkład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat mam mało problematyczną cerę, więc szukam lekkich produktów :)

      Usuń
  3. bardzo przydatna recenzja ;)
    co powiesz na wspólną obserwacje ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak ta parafina w składzie w kosmetyki do twarzy, raczej omijam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mojej cery byłoby to samobójstwo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tani i kiepski :/ żałuję, że kupiłam..

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze niczego z Makeup Revolution. Te produkty mają akurat składy, które mnie nie pociągają, ale paletki mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się.. jest na nie wielki bum, a tak naprawdę są tanie i naszpikowane nieciekawymi składnikami.. kupiłam tą paletę 100 cieni, kolory fajne, ale też dużo m.in. parabenów w nich..

      Usuń
  7. U mnie BB się nie sprawdzają.. chociaż z tej firmy jeszcze nie miałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od tego czego wymaga nasza cera :)

      Usuń
    2. Może dam mu szansę.. :-)
      Dołączam do obserwowanych, będę zaglądać częściej. :-)

      Usuń
    3. dzięki, cieszę się :) ja również do Ciebie zajrzę jeszcze nie raz :)

      Usuń
  8. Szkoda że ma takie brzydki skład bo kolorek całkiem ładny :)
    Ja jestem wierna Celi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałam :) mam ten problem, że wszystko dla mnie za ciemne :) ten jest nawet ok, ale cóż.. nie nadaje się ;/

      Usuń
  9. Ja mam niestety zle doświadczenia z kremami BB :(

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja w sumie też.. nie mogę znaleźć czegoś w miarę fajnego..

      również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ja osobiście za kremamy BB nie przepadam. Może nie znalazłam jeszcze odpowiedniego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chciałam wypróbować któryś z azjatyckich, ale jak zobaczyłam jakie długie mają składy to odpuściłam :)

      Usuń
  11. Kremy bb wgl do mnie nie przemawiają. Moze dlatego, ze wybierając podkład liczy sie dla mnie krycie i trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, kremom BB do podkładów jest bardzo daleko :)

      Usuń