Popularne posty

sobota, 28 lutego 2015

Ratunek dla mocno suchych ust! - Masełko do ust Bielendy || Help for really dry lips! - Bielenda Lips Butter

Hej! Dzisiaj kilka słów o produkcie, który uratował moje bardzo wysuszone usta, na których każda szminka wyglądała źle.. Zapraszam na recenzję Masełka do ust od Bielendy :)
Hey! Today, a few words about the product that helped my very dry lips, on which every lipstick look bad.. I invite you to review Lips Butter from Bielenda :)


 Od producenta: "Masełko do ust Bielendy skutecznie pielęgnuje i regeneruje delikatny naskórek ust, likwidując uczucie spierzchnięcia, ściągnięcia i suchości. Zawartość intensywnie regenerujących i odżywczych składników jak: masło karite, masło kakaowe i wit. E, sprawia, że skóra ust szybko się odnowi, odzyska miękkość i zdrowy wygląd.
Dostępne w 3 wersjach zapachowych:
- zmysłowa wiśnia,
- troskliwa brzoskwinia,
- soczysta malina." 

From the manufacturer: "Bielenda lips butter effectively nourishes and regenerates delicate lips skin, eliminating the feeling of chapped and dry. Contents intensively regenerating and nourishing ingredients like carite butter, cocoa butter and vit. E, makes the skin of the lips quickly renew, regain softness and healthy appearance.
Available in 3 scents:
- Sensual cherry,
- Caring peach,
- Juicy raspberry."


 Moja opinia:
+ nawilżenie, wygładzenie, regeneracja ust
+ sprawia, że usta są mięciutkie
 + cena (ok.7zł)
+ wydajność (przez 2 miesiące ciągłego używania zużyte mniej niż 1/2)
+ zapach <3
+ słodki posmak
+ nie pozostawia na ustach lepkiej warstwy
+ trzy rodzaje masełek, także trzy ich odpowiedniki w formie balsamów
+ przy regularnym i długotrwałym użytkowaniu zniknął problem suchych skórek
+/- nie koloryzuje ust (wersja malinowa), mi akurat to nie przeszkadza
+/- opakowanie nie jest na 'klik', więc produkt może się otworzyć
 +/- nie każdy lubi taką aplikację, tzn. palcem
+/- konsystencja wazeliny, nie jest mocno zbite
 Moja ocena: 4,5/5. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, nie spodziewałam się, że tak się polubimy. Uwielbiam jego zapach i smak, dobrze spełnia swoje zadanie. Gorąco wam polecam, jeśli szukacie takiego masełka :)

 My opinion:
+ moisturizing, smoothing, regeneration lips
+ makes the lips are soft
+ price
+ efficiency (for 2 months of continuous use consumed less than 1/2)
+ fragrance <3
+ sweet aftertaste
+ doesn't leave a sticky film on the lips
+ three types of butters, and three their counterparts in the form of lip balms
+ with regular and prolonged use removes the dry cuticles
+/- no coloring lips (raspberry version), but I just don't mind
+/- package is not 'click', so that the product can be opened
+/- not everyone likes such an application, ie. by finger
+/- consistency of petroleum jelly, isn't really dense
 My Rating: 4.5/5. I am very happy with this product, I didn't expect that i like it so much. I love the fragrance and taste, it does the job well. I highly recommend it to you, if you are looking such butter :)


 
 Używałyście tego masełka? Lubicie produkty Bielendy?


Miłego wieczoru! :)
 Have a nice evening! :)


22 komentarze:

  1. Tak szczerze to nigdy nie używałam tego produktu ale chyba warto spróbować :)
    Pozdrawiam !!!
    http://heart-beats-harder69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto lubi :D na wizażu nie ma zbyt dobrej opinii..

      Usuń
  2. Używałam balsam do ust z Bielendy. Niestety nie polubiłyśmy się. Do masełka jeszcze zajrzę, z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miała masełko wiśniowe i bardzo się na nim zawiodłam. Nie odpowiadała mi konsystencja, a przede wszystkim że potrafiła się mocno rozpuścić i wylać z opakowania.

    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trzymałaś gdzieś w ciepłym miejscu? :) z moim na szczęście nic takiego się nie stało, choć faktycznie jest miękki ;)

      Usuń
  4. Kurczę chyba wypróbuję. Moje usta ostatnio są takie suche... ani wazelina, ani olej kokosowy nie pomaga. O Tisane i Carmexie mogę powiedzieć to samo...podejrzewam, że śpię z otwartą buzią i to dlatego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam non stop, rano, na noc, po jedzeniu, cały czas :D i bardzo mi pomogło to masełko.. miałam tak wysuszone usta, że skóra płatami schodziła..

      Usuń
  5. bardzo mnie ciekawią te masełka mam teraz nivei ale te tez kuszą:)

    mineralnyswiatkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z nivea podobno lepsze, ale nie używałam :)

      Usuń
  6. Szkoda że nie masz swoich zdjęć :( co do produktu to bardzo lubię i polecam. Miałam kiedyś malinowe, teraz lubuje się w wiśniowym. Przesiadki smak i zapach :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś zdjęcie zapewne się pojawi na dniach :P

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa jak u mnie się sprawdzi :) Chyba kupię.
    whatisinthehat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna recenzja :) bardzo podoba mi się twój blog :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na spierzchnięte usta najlepiej działa Carmex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez jakiś czas używałam, ale nie podpasował mi :)

      Usuń
  10. Ale apetyczne te masełka :)Nigdy nie miałam ale warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie te masełka nie urzekły. Slabo nawilżają.
    Ale zapraszam do siebie i zostaję u ciebie.

    OdpowiedzUsuń