Popularne posty

sobota, 7 lutego 2015

Poznaj skład kosmetyku (6) - Płyn micelarny 3w1, Garnier - cera wrażliwa || Discover the cosmetic ingredients (6) - Garnier Micellar Water 3in1 - sensitive skin

 English version---> click

Hej! Dzisiaj analiza składu bardzo popularnego płynu micelarnego od Garniera, zapraszam do czytania! :)
Skład: 
Aqua - jest składnikiem rozpuszczającym inne substancje, stanowi bazę kosmetyku, w połączeniu z innymi składnikami ma właściwości nawilżające
Hexylene Glycol - zmiękcza, utrzymuje wilgoć, zakazany jako konserwant, może wywołać alergię
Glycerin - sprawia, że skóra jest miękka, elastyczna, gładka i nawilżona, wspomaga przenikanie wgłąb skóry innych substancji, zapobiega wysychaniu kosmetyku
Disodium Cocoamphodiacetate - łagodna substancja myjąca
Disodium EDTA - stabilizuje kosmetyk, podejrzewany o działanie rakotwórcze, może podrażniać skórę, nie stosować w ciąży!
Poloxamer 184 - łagodna substancja myjąca
Polyaminopropyl Biguanide - konserwant, niszczy drobnoustroje


Miłego weekendu!

 
P.S. Zapraszam do odwiedzania zakładek Biżuteria z zagranicy i Ozdoby do paznokci :)


12 komentarzy:

  1. Ja zostaje wierna biodermie i ich micelkom- ale świetne masz posty! ,szczerze mówiąc :* Jednym słowem CUDOWNY blog :** Zapraszam takze do siebie na klikanie i obserwowanie :* Pozdrawiam , kochana ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa! :) z Biodermy akurat niczego nie używałam, ale na pewno zobaczę co mają ciekawego :)

      Usuń
  2. Fajnie, że przeanalizowałaś ten skład :) Bardzo lubię ten płyn, mam jeszcze zapas. Jednak kupiłam małą buteleczkę Biodermy aby sprawdzić nad czym ten zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. teraz to i ja jestem ciekawa tej biodermy :D ja używam z bielendy póki co :)

      Usuń
  3. No skład Garnier nir powala:-S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety.. im więcej analiz robię, tym bardziej jestem rozczarowana :/

      Usuń
  4. EDTA tak "cudownie" pachnie jak się podgrzeje XDD
    Gorzej niż zgniłe jajko- pozdrawia studentka chemii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyobrażam sobie.. fuj :(

      również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Masz bardzo pomocne posty:) super robota:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post, miło się czyta Twojego bloga. Będę zaglądać :)
    Pozdrawiam,
    Kari z www.artyouready.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, na pewno do Ciebie zajrzę! :)

      Usuń