Popularne posty

wtorek, 17 lutego 2015

Maska do włosów Kallos Keratin - analiza składu || Hair Mask Kallos Keratin - composition analysis

Hej! Dzisiaj kolejna analiza, tym razem maska do włosów z proteinami mleka, zapraszam do czytania! :)
 Hey! Today, another analysis, this time the hair mask with milk proteins, I invite you to read! :)


Skład:||Ingredients:
Aqua - jest składnikiem rozpuszczającym inne substancje, stanowi bazę kosmetyku, w połączeniu z innymi składnikami ma właściwości nawilżające
Aqua - is a component of dissolving other substances, is the cosmetic base, in combination with other ingredients has moisturizing
Cetearyl Alcohol - substancja natłuszczająca, nadaje miękkość, elastyczność i gładkość
Cetearyl Alcohol - a lubricant, contribute to the softness, flexibility, and smoothness
Cetrimonium Chloride - wygładza, ułatwia rozczesywanie włosów, pozostawia na skórze przyjemne, gładkie uczucie, może podrażniać
Cetrimonium Chloride - smoothes, facilitates combing hair, leaves on the skin a pleasant, smooth feeling, can irritate
Citric Acid - reguluje pH, wpływa na konsystencję, stabilizuje produkt
Citric Acid - regulate the pH, affects the consistency, stabilizes product
Propylene Glycol - zapobiega wysychaniu produktu, wpływa na prawidłowe nawilżenie skóry i włosów, ułatwia przenikanie innych substancji wgłąb skóry/włosów
Propylene Glycol - prevents drying product, influences on proper hydration of the skin and hair, facilitates the penetration of other substances deep into the skin/hair
Hydrolized Milk Protein - ogranicza wpływ drażniących substancji np. SLS-u, zmniejsza elekrtyzowanie włosów, ułatwia aplikację
Hydrolized Milk Protein - reducing the effects of irritant substances eg. SLS, reduces electrifying of hair, facilitates application
Hydrolized Keratin - nawilża, zmiękcza i wygładza, ogranicza wpływ drażniących substancji np. SLS-u, zmniejsza elekrtyzowanie włosów, ułatwia aplikację
Hydrolized Keratin - moisturizes, softens and smoothes, reducing the effects of irritant substances eg. SLS, reduces electrifying of hair, facilitates application

Cyclopentasiloxane - silikon, zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody, wygładza i zmiękcza, nadaje efekt jedwabistości skórze/włosom, kumuluje się w organizmie
Cyclopentasiloxane - silicone, prevents excessive evaporation of water, smoothes and softens, gives the skin/hair silky effect, accumulates in the organism

Dimenthiconol - zapobiega utracie wody, zmiękcza i wygładza skórę/włosy, nadaje połysk, odbudowuje barierę lipidową, ułatwia aplikację maski
Dimenthiconol - prevents water loss, softens and smoothes the skin/hair, gives gloss, rebuilds the lipid barrier, facilitates application a mask

Parfum - mieszanina substancji zapachowych, nadaje zapach lub neutralizuje nieprzyjemny zapach innych składników
Parfum - mixture of fragrances, gives fragrance or neutralizes unpleasant odor of other ingredients

Benzyl Alcohol - konserwant, nadaje zapach przypominający migdały
Benzyl Alcohol - a preservative, gives fragrance reminiscent of almonds

Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylchloroisothiazolinone - a preservative

Methylisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - a preservative


 Miłego dnia! U was też dzisiaj tak słonecznie? :)
 Have a nice day!

16 komentarzy:

  1. Myślę nad zakupem tej maski,skład taki sobie ale lubię produkty kallosa.U mnie słonecznie ale zimno okropnie :$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też kusi któraś z tych masek :)
      u mnie też niestety niezbyt ciepło :(

      Usuń
  2. Tej wersji nie miałam i raczej się nie skuszę. Na razie jestem zachwycona wersją bananową. Mam też jagodową, ale to już nie jest to co banan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, że babanowa lepsza/fajniejsza niż jagodowa :) właśnie się na jakąś czaję ;)

      Usuń
  3. skład taki sobie, ale działanie na prawdę całkiem całkiem. niedawno kupiłyśmy z koleżanką na pół i obydwie jesteśmy zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena nie jest jakaś wygórowana, więc zawsze można spróbować :)

      Usuń
  4. Polecam, moja ulubiona maska ! Miałam rozjaśniane włosy i tylko ona pomogła mi je odratować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć! :) moje włosy to niejedno rozjaśnianie już przechodziły :D

      Usuń
  5. Chciałam ją kupić, ale odstraszyły mnie silikony w składzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ciągle mam chęć coś kupić, potem zajrzę do składu.. a tam lipa.. :/

      Usuń
  6. Mi silikony raczej nie straszne, także pewnie po nią sięgnę, gdy wykończę bananową ;) Chociaż to "kumuluje się w organizmie" nie brzmi zachęcająco... Btw. bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się na jakąś czaję, ale nie mogę się zdecydować na konkretną :(

      Usuń
  7. dobrze ze w tej masce sa silikony, bo bardzo dobrze chronia moje wlosy oraz je wygladzaja. Jeszcze musze obczaic bananowa, bo caly czas czytam jaka ona jest fajna)))

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie ja, jst dobra, choc zawsze sie stresuje, że przeproteinuje włosy.

    OdpowiedzUsuń