Popularne posty

poniedziałek, 2 lutego 2015

Makeup Revolution - I ♡ Makeup I want Candy! - LOVE - recenzja różu || Makeup Revolution - I ♡ Makeup I want Candy! - LOVE - blusher review

English version --> click

Hej! Dzisiaj recenzja ślicznego różu od Makeup Revolution z serii I ♡ Makeup I want Candy! w odcieniu LOVE :)

Skład: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Kaolin, Silica, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, (+/-): CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 16035, CI 77007, CI 75470.
Pojemność: 3g
Przydatność: 12m
 Róż jest dostępny w 8 odcieniach.
www.facebook.com/makeup-revolution-polska
 + trwały, nie ściera się w trakcie dnia
+ mieni się złotymi drobinkami, do dziennego makijażu nie musimy więc używać rozświetlacza
+ duży wybór kolorystyczny, każdy znajdzie coś dla siebie
 + cena (15zł) 
+ opakowanie, napis błyszczy się na różowo, czego nie widać na zdjęciach
+ wydajny
+/- dostępny tylko w internecie
+/- skład nie powala
 Ocena: 4/5. Ogólnie polecam, bardzo ładne róże w przystępnej cenie, warto wypróbować.

odcień LOVE



Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie na plus za złote drobinki i piękny kolor :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To tłoczenie w kształcie serduszka... :) Ładny odcień, kojarzy mi się z jednym z róży Bourjois (niestety wypadł mi nr z głowy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie róże z Bourjois mają trochę mniej drobinek niż te, ale efekt na buzi jest podobny :)

      Usuń
  4. Pięknie się prezentują., jednak ja juz mam swój ulubiony róż :)

    OdpowiedzUsuń