Popularne posty

piątek, 3 października 2014

Recenzja Zestawu do stylizacji brwi Essence || Review Eyebrow stylist set Essence

Hej! Dzisiaj obiecany ostatnio post, czyli recenzja cieni do brwi od Essence :) oraz mały bonus - kołnierzyk hand made, który ostatnio robiłam!!
Hey! Today promised last post, that review eyebrows shadow from Essence :) and a small bonus - a hand made collar, who recently I did !! 
 Od producenta: "Kompletny zestaw do stylizacji brwi zawiera dwa cienie, aplikator oraz trzy szablony, aby błyskawicznie nadać brwiom doskonały kształt."
 From the manufacturer: "Complete kit for eyebrow styling includes two shades, applicator and three templates to instantly give perfect shape eyebrows."
moja wersja kolorystyczna 02 blonde style || my color options 02 blonde style
 Moja opinia:
+trwałe cienie
+wydajny
+łatwa aplikacja
+dwie wersje kolorystyczne, po dwa naturalne odcienie
+szablony są pomocne przy regulacji brwi oraz przy ich malowaniu
+niska cena
+/-opakowanie, nie do końca praktyczne
-aplikator/pędzelek nie nadaje się do nakładania cieni, może służyć jedynie przy drobnych poprawkach
Moja ocena: 4/5. Fajny produkt w niskiej cenie :) 
 My opinion:
+lasting shadows
+efficient
+easy application
+two color options, with two natural shades
+templates are helpful when adjusting the eyebrows and on their painting
+low price
+/-packing, not entirely practical
-aplikator/brush isn't suitable for application of shadows, can be used only for small amendments
 My rating: 4/5. Nice product at a low price :)
szablony || templates
porównanie obu odcieni oraz aplikator, którego ja używam || comparison of the two shades and applicator, which I use


A teraz chcę się przed wami pochwalić pierwszym wykonanym przeze mnie kołnierzykiem, nad którym pracowałam wiele godzin!! :)
 And now I want to commend you my first hand made ​​collar, I was working a lot of hours !! :)



 Miłego dmia! Have a nice day!

6 komentarzy:

  1. Śliczny kołnierzyk, bardzo udany ;) Miałam te cienie tylko w wersji dla brunetek i wszystko byłoby ok gdyby nie ten ciepły odcień... Wyglądał troszkę nienaturalnie, musiałam dodawać szarości. Ale z jakości byłam bardzo zadowolona ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) dla mnie niestety trochę za jasne kolory, ale ogólnie nie są złe :)

      Usuń
  2. piękny kołnierzyk ;) Co do paletki słyszałam dużo dobrego ale mam teraz Catrice, a pewnie później zainwestuje w pierre rene :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) A dobre są te z Catrice? :)

      Usuń
  3. Ja też mam Catrice i jestem bardzo zadowolona :) Ciekawe czy umiałabym używać tych szablonów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to muszę się za jakiś czas rozejrzeć za Catrice :) hm.. szablony na początku dziwnie, ale w sumie dają fajny efekt w krótkim czasie, tylko trzeba ich użyć na początku makijażu, bo potem się odciskają na podkładzie :D

      Usuń