Popularne posty

środa, 15 października 2014

Recenzja, test i efekt - Joanna Multi Cream Wiśniowa Czerwień || Review, test and effect - Joanna Multi Cream Cherry Red

Hej! Dzisiaj post o farbie do włosów Joanna Multi Cream. Jak sprawdziła się na moich włosach? Przekonajcie się! :) 
Hey! Today post about hair dye Joanna Multi Cream. As checked on my hair? Convince yourself! :) 
testowany odcień - 35 wiśniowa czerwień ||
tested shade - 35 cherry red
 Od producenta: "Farby koloryzujące Multi Cream Color zapewniają włosom niezwykle lśniący i trwały kolor oraz perfekcyjne pokrycie siwych włosów. Bogata formuła została tak opracowana, aby zapewnić Twoim włosom wyjątkową ochronę i intensywną pielęgnację już w trakcie koloryzacji. Dzięki temu pozostaną one w świetnej kondycji, zyskają witalność i jedwabisty połysk.
W każdym opakowaniu znajdziesz także odżywkę – maskę, która dodatkowo odżywi Twoje włosy, nada im zdrowy blask oraz ułatwi rozczesywanie."
  From the manufacturer: "Multi-Colour Paint Color Cream provides extremely shiny hair, lasting color and perfect gray hair coverage. Rich formula has been so designed to provide exceptional protection for your hair and longer intensive care during coloring. Thanks to this they will remain in excellent condition, gain vitality and silky shine. In each package you will find a conditioner - mask, which also nourish your hair, give them a healthy glow and make it easier combing."

Moja opinia:
+ gęsta konsystencja, nie spływa z włosów
+ wydajna (na moje długie i gęste włosy jedno opakowanie i troszkę z drugiego)
+ cena bardzo niska
+ nie niszczy włosów (do mieszanki dodałam trochę odżywki do zniszczonych włosów)
+ duży wybór odcieni
+ zapach nie jest drażniący
+/- dostępność
+/- kolor nie do końca zgadza się z tym na opakowaniu (ale to zależy też od stanu włosów, wiadomo że naturalne lepiej zareagują)
- opakowanie (miałam problem z wyciskaniem tubki)
Moja ocena: 4/5. Całkiem fajna, tania farba :)
 My opinion:
+ thick consistency, it doesn't run out of hair
+ performance (on my long and thick hair one pack and a bit of a second)
+ price very low

+ doesn't damage hair (I added to the mix a little conditioner for damaged hair)
+ large selection of shades
+ scent is not irritating
+/- availability
+/- color not entirely agree with this on the package (but it also depends on the condition of the hair, it is known that the natural better react)
-
packaging, I had a problem with the squeezing tube
My rating: 4/5. Quite cool, cheap paint :)

moje włosy przed farbowaniem ||
my hair before dyeing
moje włosy po farbowaniu ||
my hair after dyeing


 Miłego dnia! Have a nice day!
 

4 komentarze:

  1. Mam ją w szafce, ale jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się kolor podoba :) Jakiś czas temu robiłam Królewski burgund z tej firmy i uzyskałam burgundowe włosy z domieszką fioletowych refleksów, które wyglądały delikatnie i mi się podobały, niestety efekt dość krótko się utrzymał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie u mnie :) ale moje wołsy nie są zbyt 'chłonne', więc może być podobnie :D

      Usuń