Popularne posty

środa, 3 września 2014

Baza pod cienie do powiek Hean - czy warto kupić? || Eyeshadows Base Hean - is it worth to buy?

Hej! Dzisiaj kilka słów na temat jednej z najtańszych baz pod cienie do powiek jaką znam :) Czy tania zawsze oznacza zła? Przekonajcie się czytając ten wpis!
  Hey! Today, a few words about one of the cheapest eyeshadows base I know :) Do cheap always mean bad? Convince yourself reading this post!


Od producenta: "Utrwalająca i wygładzajaca baza pod cienie prasowane i sypkie. Wzmacnia intensywność koloru, utrwala cienie i ułatwia ich aplikację. Nie pozostawia tłustego filmu."

 From the manufacturer: "Perpetuates and smoothing base under the shadows pressed and loose. Amplifies color intensity, fixed shadows and facilitates their application. Leaves no greasy film."

Moja opinia:
+ cena
+ wydajna
+ wydłuża trwałość cieni na powiekach do wielu godzin
+ wzmacnia kolory cieni do powiek
+ nie obciąża oczu
+ nie uczula
 + kremowa konsystencja, łatwa aplikacja
+/- kremowy, intensywny zapach, jednak wyczuwalny tylko przez chwilę
+/- dostępność, nie widziałam w żadnej drogerii, kupiona w internecie
Moja ocena: 4,5/5. Bardzo dobry produkt w niskiej cenie, serdecznie polecam osobom które jeszcze nie miały okazji wypróbować :) 

My opinion: 
+ price 
+ efficient 
+ prolongs the lasting of the shadow on the eyelids for many hours 
+ enhances colors of eye shadow 
+ doesn't burden the eyes 
+ non-sensitizing 
+ creamy texture, easy application 
+/- creamy, intense scent but felt only for a moment 
+/- availability, not seen in any drugstore, bought on the internet 
My rating: 4.5/5. Very good product at a low price, I would recommend to people who haven't yet had a chance to try :)

Miłego dnia! Have a nice day!

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię tą bazę. Zdecydowanie warto ją wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ;)) Gdzie można takie cudo zakupić? Szczerze mówiąc pierwsze słysze o firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie lub w małych sklepikach z kosmetykami, w żadnej drogerii nie widziałam nic z Hean :) ja dowiedziałam się o tej firmie przez przypadek szukając właśnie fajnej bazy :)

      Usuń