Popularne posty

sobota, 9 sierpnia 2014

Recenzja różu Bourjois 34 Rose D'or || Review blusher Bourjois 34 Rose D'or.

Witajcie! :) 
Dzisiaj krótka recenzja bardzo polecanego, dość popularnego różu zresztą nie bez powodu. Zapraszam do czytania.
Hello! :) 
Today, short review about recommended, quite popular blusher not without reason. I invite you to read.
Od producenta:
"Wypiekana tekstura różu podczas aplikacji zamienia się w lekki puder, łatwy w nałożeniu i idealnie wtapiający się w skórę. Jedno pociągnięcie pędzelka uwalnia zniewalający aromat różany. Szeroka paleta kolorów pozwoli Ci znaleźć odpowiedni odcień na dzień, na wieczór, na lato czy na zimę. Wbudowane lusterko i pędzelek ułatwiają małe poprawki."
From the manufacturer:
"Baked texture blusher during application turns into a light powder, easy application and perfect to blend into the skin. Single brush stroke releases the captivating aroma of rose. Wide range of colors will help you find the right tone for the day, at night, summer or winter. The built-in mirror and brush facilitate small fixes."
Moja opinia:
+duży wybór odcieni
+wytrzymuje wiele godzin, nie ściera się
+dostępność
+naturalny efekt
+można stopniować odcień
+bardzo wydajny
+lusterko, niekoniecznie do nakładania różu
+/- szczoteczka/pędzelek w moim przypadku zupełnie nieprzydatna
+/- widoczne drobinki brokatu (mi akurat to nie przeszkadza :) )
+/- małe poręczne opakowanie, niestety napisy szybko się ścierają, nie wygląda to ładnie
+/- cena nie należy do najniższych, ja kupiłam go do w promocji
 Moja ocena: 4,5/5, w tej chwili to mój ulubieniec, jeśli chodzi o róże!! :)
My opinion:
+large selection of shades
+withstand many hours, not rubs off
+availability
+natural effect
+can be graded hue
+highly efficient
+mirror, not necessarily to apply blusher
+/-brush in my case totally not useful
+/-visible flecks of glitter [ I don't mind (: ]
+/-small handy package, unfortunately subtitles quickly attrition, it doesn't look nice
+/-price isn't the lowest, I bought it for the promotion
My rating: 4.5/5, at the moment this is my favorite when it comes to blushes!! :)

P.S. Niestety mój aparat nie oddał dobrze tego pięknego odcienia różu, więc z góry przepraszam i zachęcam do obejrzenia w sklepie lub szukajcie zdjęć, w internecie jest ich pełno :) 
 P. S. Unfortunately my camera did not give good shade of this beautiful blush so I apologize in advance and encourage you to look at the store or look for pictures, in the internet is full of them :)

Miłego dnia! Have a nice day! :)

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12693193/?claim=7b6ganttuku">Follow my blog with Bloglovin</a>

6 komentarzy:

  1. Nie mam nic z tej firmy, ale róży mam teraz pod dostatkiem po wygranej na makeupgeek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne rzeczy jakich ja mam pod dostatkiem do podkłady :D nigdy nie mogę ich zużyć -.- a firma nawet niezła, chociaż nie najtańsza :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają ich róże :)) Kiedyś nimi malowałam, później jednak postawiłam na Kryolan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie miałam styczności z produktami Kryolan, ale pewnie prędzej czy później coś zakupię ;)

      Usuń