Popularne posty

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Miss Sporty Instatnt lip colour & shine.

Hej! Dzisiaj krótka recenzja wspomnianej w tytule pomadki. Mój kolor to Pink Popsicle :)
Hey! Today short review mentioned in the title of lipstick. My color is Pink Popsicle :)
Pink Popsicle - pierwszy od lewej | first from the left.    
Od producenta: "Nowy produkt nadający długotrwały blask bez wysuszenia ust. Pomadka w kredce ułatwia aplikację, jednocześnie nadając blask i miękkość. Dostępna w 6 czarujących odcieniach."
 From the manufacturer: "The new product is suitable lasting shine without drying lips. Lipstick in pencil for easy application, while giving shine and softness. Available in 6 charming colors."
Moja opinia:
+przyjemny zapach
+cena
+dostępność
+odcienie
 +łatwa aplikacja
+ ładne opakowanie
-mała wydajność
-wbrew zapewnieniom producenta wysusza usta i to mocno 
-podkreśla wysuszone usta
-szybko znika, niska trwałość
Moja ocena: 2/5. Ogólnie nie polecam.
My opinion:  
+pleasant fragrance  
+price  
 +availability  
+shades
+easy application  
+nice package  
-small performance  
-although producer assurances, dry lips firmly
-emphasizes dry lips  
Quickly disappears, low durability  
My rating: 2/5. Overall I would not recommend it.
Tak wygląda na ustach | So it looks on the lips
Miłego dnia! Have a nice day!

2 komentarze:

  1. Ładne kolory ale mnie nie podobał się w nich zapach, mała pojemność i właśnie wysuszenie ust! Ponosiłam kilka min i jednak nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi akurat zapach nie przeszkadzał :) ale faktycznie wysuszają strasznie! :(

    OdpowiedzUsuń