Popularne posty

piątek, 4 kwietnia 2014

Podsumowanie pielęgnacji moich włosów. | Summary care of my hair.

Dzisiejszy post to właściwie podsumowanie kilku moich ostatnich postów :) czyli pielęgnacja miodem oraz olejami :)
Today's post is actually a summary of a few of my recent posts :) about care honey and oils :)


Obecny plan mojej pielęgnacji:
1) prawie codzienne wcieranie olejku arganowego na wysokości 2/3 włosów aż po same końce
2) raz w tygodniu olej kokosowy na całe włosy pozostawiany na całą noc jako maska
3) raz w miesiącu miodowanie włosów
+ przy myciu włosów zazwyczaj jakaś odżywka lub maska


The current plan of my care:
1) almost daily rubbing argan oil at a height of 2/3 of the hair to the ends 
2) once a week for the whole hair coconut oil left for the night as a mask 
3) once a month hair honeys 
+ when washing my hair usually use any conditioner or mask


Teraz efekty :)
Nie wiem czy już o tym wspominałam, ale postanowiłam zapuścić moje naturalne włosy. Ostatni raz malowałam je pod koniec września, czyli już pół roku temu :) Niestety moje włosy były bardzo zniszczone wielokrotnym malowaniem, rozjaśnianiem, więc postanowiłam w końcu o nie zadbać, tym bardziej, że mam zamiar je zapuszczać! :)
Efekty są bardzo widoczne, różnica wg mnie jest ogromna zobaczcie same!

Now the effects :)
I don't know if I said before this already, but I decided to grow my natural hair. The last time I painted them at the end of September, which is already half a year ago :) Unfortunately my hair was very damaged multiple painting, lightening, so I decided in the end to take care of, especially that I'm going to grow up them! :) 
The effects are very visible, difference for me is a huge look the same!

Moje włosy przed pielęgnacją
My hair before care


Moje włosy po pielęgnacji
My hair after care


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz