Popularne posty

sobota, 15 lutego 2014

Co na wysuszone włosy?/What's on dry hair?

Hej! W dzisiejszym poście powiem wam jaką kurację zaplanowałam dla moich wysuszonych włosów, a mowa o tzw. miodowaniu włosów :) 
Hey! In today's post I'll tell you what treatment I had planned for my dry hair, and talking about the so-called hair honeys :)
 
Przepis:
* 1-2 łyżeczki miodu (w zależności od długości włosów)
* 1-2 łyżeczki maski do włosów (ja wykorzystałam maskę do włosów farbowanych z żółtkiem jaja oraz olejkiem rycynowym, rodzaj maski nie ma znaczenia)
* odrobina odżywki (dodana dodatkowo, nie jest konieczna)
Recipe:  
* 1-2 teaspoons of honey (depending on hair length)  
* 1-2 teaspoons of hair masks (I'm using a mask for colored hair with egg yolk and castor oil, a kind of mask does not matter)  
* A little bit of conditioner (added extra, not necessary)


Przygotowaną maskę nakładamy na całą długość włosów (najlepiej zwilżyć włosy), następnie zawijamy w folię, możemy także w ręcznik.. I trzymamy maskę na włosach tyle ile mamy czasu, najlepiej conajmniej godzinę! :) Ja trzymałam dziś po raz pierwszy przez 3 godziny. Po określonym czasie myjemy włosy szamponem.
Prepared mask applied on the entire length of hair (preferably wet the hair), then wrap in foil, we can also in the towel .. I keep the mask on your hair as much as you have time, preferably at least an hour! :) I kept the first time today for 3 hours. After a specified time, wash your hair with shampoo.

  
Dlaczego akurat miód?
Jest to składnik, który ma naturalne mocne właściwości nawilżające i odżywiające włosy. Przy częstym stosowaniu może trochę rozjaśniać, szczególnie naturalne włosy.
Why honey?  
It is a component that has a natural strong moisturizing and conditioning the hair. Prolonged use can lighten your hair a little bit, especially natural hair.

Efekty i częstość stosowania:
w zależności od potrzeb możemy stosować np. raz w tygodniu, ja będę to robiłam przez 2 tygodnie co drugie mycie,
po 1 razie widać już poprawę kondycji włosów, nie są takie wysuszone, zobaczymy jak będzie po 2 tygodniach :)
Effects and frequency of use: 
depending on your needs, we can use, for example once a week, I will have done that for 2 weeks every second wash,  
after 1 use you can already see improvement in hair condition, are not dried out, see how it goes after 2 weeks :)

Podsumowanie:
Cel - poprawa kondycji wysuszonych włosów.
Stosowanie - maska miodowa, przez 2 tygodnie, co drugie mycie.
Oczekiwany efekt - nawilżenie, odżywienie włosów.
Summary:  
Purpose - to improve the condition of dry hair.   
Application - honey mask for 2 weeks, every second wash.  
Expected effect - moisturizing, nourishing hair.

 

2 komentarze:

  1. Może i ja bym spróbowała, może uda mi się wprowadzić ten zwyczaj do pielęgnacji.
    Mam tę odżywkę z Garnier:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ratować swoje włosy :) czasem tak niewiele potrzeba.. sama nie przypuszczałam, że miód ma takie działanie na włosy :)
      ta odżywka z Garniera ma bardzo dobry skład, dużo składników odżywczych :)

      Usuń